2011. szeptember 27., kedd

Főzés, suli, ki is a főnök?

Bejegyezte: Rita dátum: 21:06
Sziasztok!
Ez egy nagyon rövid bejegyzés lesz-terveim szerint.
Szóval, hogy mi is történt ma? Holnap megyek iskolába -ha minden igaz. Ma voltam megírni a tisztet (természetesen a sulit csak 15 perc keresgélés és teljesen más irányba menés után találtam meg, miután elmentem mellette párszor... na jó, csak egyszer, de engedjétek meg nekem a költői túlzásokat :D). A szintem a level 1 és level 2 között van. A level 2 a legmagasabb... Nem tudom, hogy a level 1 a haladó vagy középhaladó, mindenesetre remélem jó lesz. Szerdánként van az oktatás 9:45-15:15ig. Tömény, mi? Hát majd meglátjuk. A nő nagyon aranyos. :)
Még kérdéses, hogy fogok-e menni holnap, mert a cseh lánynak, aki takarítja a házat nem hiszem, hogy van kulcsa és elvileg csak én lennék itthon. Ráadásul holnap be kell fizetnem 175 fontot majd október végén 86ot vagy mennyit és november végén is. A kurzus 27 hetes, szóval májusig járnék.
Nem mellesleg ma rövidujjúban voltam!!! Nagyon szép idő van! Ja, és reggel futottam is a kutyával -akit most egy kicsit hanyagolok már, ami a szeretetet illeti. Annyi csokievés mellett, amit művelek muszáj sportolni! :D

Éééés megvolt az első veszekedés szerűségem a fiúval. A fürdés neki mindig nehéz szülés. Most lementem, hogy a húga végzett, most ő a soros. Jaj, de hogy most meccset néz és amúgy sincs neki szüksége rá. Mondom dehogynem, mindenkinek szüksége van és a világon bevett szokás a napi fürdés -hozzá is tettem, hogy kivéve a franciáknál, de az nem számít. :D Meg, hogy a házban mindenki napi rendszerességgel fürdik úgyhogy legyen olyan kedves és ígéje meg, hogy tíz perc múlva elmegy. Mondta, hogy yeah de ilyen vállrándításosan-flegmásan. Így néztem rá, hogy ez aztán hihető volt. Aztán mikor mondtam neki, hogy nem volt túl meggyőző akkor jaj h miért nem hiszek neki, és hogy két lehetőségem van, vagy később -gondi a meccs után- megy fürdeni, vagy pedig soha, ez ilyen egyszerű -de kb. így mondta. Na mondom a jó édes anyukáddal szórakozzál, van nekem egyéb lehetőségem is, mint például kikapcsolni a tv-t. De hogy őt ez nem érdekli. Hát engem sem nagyon érdekelt, mert kikapcsoltam. Aztán meg, hogy soha nem fog elmenni fürdeni és ezt én választottam, és hogy nem hiszek neki, stb. Sikerült vele megértetnem, hogy a viselkedés, amivel megígér valamit az igen sokat elárul arról, hogy betartja-e és, hogy azért kapcsoltam ki a tv-t, mert úgy viselkedett, mintha ő lenne a főnök, holott nagyon nem így van. És végül megegyeztünk, hogy tíz perc múlva megy fürdeni. Ami letelt már jó 5 perce, szóval megyek és beszélek vele...

Amúgy a kislánnyal főztünk/sütöttünk csokis-rizset, egész finom lett, de azért nem lesz a kedvencem. Aranyos volt, mert a kislány is mellém állt, és mondta a tesójának, hogy menjen el fürdeni -mert büdös lesz és nem lesznek barátai :D

Hú, most csak ennyi, majd holnap lehet jelentkezem a suli miatt -vagy nem.... :D
Amúgy holnap bepróbálkozom a hortobágyi húsos palacsintával.... Remélem finom lesz! :)
Jó éjt! :)

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése