2011. szeptember 24., szombat

Néhány probléma...

Bejegyezte: Rita dátum: 9:02
Tényleg nagyon sajnálom, hogy a bejegyzések nem olyan gyakoriak, de alig van erőm írni, bocsii!!! És minden tiszteletem azoké az au-paireké, akik elég rendszeresen írnak! :)

Ezt a bejegyzést is napok alatt írtam meg jelen esetben a telómon mikor volt 1-2 szabad percem, szóval ezek ilyen kis szösszenetek. :)

Csütörtök:
Hali!Most itt ülök és várom h a kiscsaj végezzen,gondoltam addig elkezdem leírni,ami ma történt, akarom mondani a napokban. Kezdek hozzászokni a dolgokhoz,belerázódni ha úgy tetszik. És márpedig tetszik de van egy két dolog ami nem annyira. Hogy mondjak egyet a 70 font a 25 óráért ami nem is annyira 25 óra. És a másik ami eléggé szíven ütött az a szombat délelőtti (9től 10ig) való házban maradás. (Ezt időközben megbeszéltem az anyukával, aki mondta hogy néha-néha meg lehet oldani, hogy más felügyel akkor a gyerekekre.) Vegyük például a tegnapi napot. Tündével beszéltük h el kéne menni szombaton a tengerhez. Mikor ezt mondtam az anyukának akkor mondta h 19.30tól babysittelnem kell. Ami nem is lenne nagy gond hiszen alapból visszaérnék addigra de a de.i miatt felesleges lenne elmenni a tengerhez. Nem azt mondom h nem,mert rendes volt, mert mondta h gondolkozik h kit lehetne beszervezni babysittelni de nem tudom. Aztán tegnap közölte h ma este nekem kell elaltatnom a gyerekeket. Aranyosak mind,tényleg de öcsém ez nem 70 fontért kellene!!!szóval kíváncsi vagyok az első fizetésemre....

Amúgy nem történt semmi extra, nem mentem sehová inkább pihentem.=)

Jaj, majdnem elfelejtettem, hogy ma volt az első veszekedés a gyerekek között, aminek én is részese lehettem. Igazán megtisztelő... De megoldottam *csíz* :D

Péntek:
Új nap,új reggel. Csak azt nem értem h nekem miért kell lent lennem 7re. Mármint vegyük a mai reggelt. Lent vagyok 7re, senki nincs lent. A gyerekeknek kellene reggelit csinálnom de a srác majdnem mindig müzlit eszik a csaj nutellás toastot amit megcsinál magának. Minek kellek ide reggel?! Azt értem, h mikor mindenki elmegy reggel csak a kiscsaj nem, akkor miért kell itt lennem, de a korábbinál fogalmam sincs.

Tervezem h talán ma bemegyek városba és kerítek vmi csokikészletet.:)Bár ma az idő nem túl szép,de legalább nem esik -még...
Be is mentem a városba, vettem sok-sok csokit és a végén el is kapott az eső, de lusta voltam elővenni az esernyőmet :P :D

Néhány kép még a városról:

Itt sétáltatom a kutyát, a lóversenypálya körül:



És az elmaradhatatlan zene -ami ha jól emlékszem elmaradt múltkor... :D :

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése