2011. október 3., hétfő

Nyelvsulis, henyélős, tördelős...

Bejegyezte: Rita dátum: 20:36

Sziasztok,

megint ut kozben irok csak most a varosba megyek be. O je. A lampa most valtott pirosra es vagy egy ora mire zoldre valt. Nem viccelek. Sokszor at is megyek a piroson-eppen ezert. Aki ismer pontosan tudja h otthon nem szokasom.

O eppen most irt Zuzana h megsem tud bejonni a varosba, de ha minden igaz az olasz lannyal fogok talalkozni akkor. Marmint ha o raer. Talan egy kis olaszt is fogok gyakorolni. :)

Megkaptam h negativ a blog szoval bocsi, nem szandekoztaaaam!:)

3.40kor fogunk talalkozni az olasz lannyal most leultem a paic teren a szokokuthoz ami ma nem mukodik. Hogy miert vallalom azt a kockazatot h felfazzak? Mert a szokokut mogott egy nagyon jo kis egyuttes jatszik. Mar ha jatszik.... Lehet fel is veszem. :) csak jatszanak mar. :D

Ma voltam Morrisonsban -ami egy olcsonak tartott aruhazlanc, nem pedig egy szorakozohely. A lenyeg h ma atestem a self service tuzkeresztsegen. Termeszetesen benaztam de sikerult. :)

Naaaa elkezdtek jatszaniiii. Na jo csak megpengettek a gitarjukat. Vagy beindult es fel is vettem picit. Nem az egeszet de azert eleget. Tettem egy panoramakort is bar ez nem a legszebb resze a varosnak sot sztem videon nem fog atjonni. De mivel nagyon de nagyon lassan tölti fel a videot ezert itt a linkjuk: http://www.myspace.com/glasscaves Amugy Vera rad gondi mikozben hallgatom oket mert ok nem atlagosak, hanem a filmes kategoriaba esnek. ;) jo nem sajat szamukkal nyomulnak de ertheto mert ugy jobban jon a penz. Komolyan adnek nekik penzt ha nem lennek szegeny au-pair. Remek, a srac most mellettem elkezdett enekelni. Most meg vonyitott. Nem viccelek VONYITOTT! Lol. De ezek nem is angolul beszelnek mellettem hanem a cseh es japan nyelv kevereken vagyis nagyon ugy hangzik. Most meg nyavog a csavo mellettem kozvetlenul az indiankialtas utan... Hozza kene szoknom ezekhez az emberekhez...

Na mondom megkeresem a talalkozasi helyet. Nezem a terkepet a ter kozepen es odajott ket csaj h tudnak-e segiteni, de mondtam h jaj nagyon koszi de azt hiszem tudom merre kell menni. Erre mondom betajolom magam, keresem az utcakat erre nem azaz utca van a ter egyik felen?! :D

De hol is tartottam?

SZERDA:
Nyelvsuliiii. Mar majdnem leirtam h nem volt semmi kulonos mikor eszembe jutott a nyelvsuli es a hortobagyi palacsinta.

Szerdan mar sikeresen odatalaltam az iskolaba. :)16an vagyunk es ebbol hatan lengyelek, harman vagyunk magyarok, ketten torokok, egy japan, egy koreai es egy nepali. Nagyon szep akcentusu emberek... -termeszetesen idezojelbe boritva a mondatot. Az az allitas h en level 1 folott vagyok komoly kerdeseket vet fel bennem, mert vminel valoban ezt ereztem es vmikor nagyon nem. Elobbire pelda a reading. Mindenki szerint nehez volt, sztem meg egyaltalan nem. De a nyelvtan nem volt az erossegem, amit tudtam is. Szerencsere lesz vizsga majd aprilis, majus, junius korul es ez majd segit az erettsegire felkeszulni. Persze tudom h magamtol is kell keszulnom ra, de ez azert megis jobb. :)

Palacsinta jol sikerult bar a kiscsajnak nem annyira izlett a dolog, ellenben a szulokkel. :) ezen a heten krumplis tesztat fogok csinalni. :)

CSÜTÖRTÖK:
Hat, hogy oszinte legyek akkor sem volt semmi kulonos leszamitva a nagyon jo idot. Mivel nem hoztam rovidgatyat ezert nem nagyon mozdultam ki mert szerdan konkretan ram olvadt.

PÉNTEK:
Nagyon jo nap volt tekintve h csak reggel kellett dolgoznom es du. nem is. :)

SZOMBAT:
Szombatom egesz jo volt, mert egesz nap a varosban voltam Tundevel es pihiztunk. Mutatok ket kepet is, mert nagyon ures=kepnelkuli a blog. Megprobalok tobbet fotizni- egyelore meg csak mobillal.

Tündével a parkban :)


Egy kis panorámakép Tünde kezével és ujjával vegyítve... :D

VASÁRNAP:
Ugyebar ugy volt hogy Zuzanaval talalkozom, de vegul Chiaraval es a spanyol lannyal talalkoztam. Chiaranal nincs is akcentusa a spanyol lanyhoz kepest. Neha azt hittem h spanyolul beszel es mikor felfedeztem egy angol szot akkor megilletodtem h ja ez egy angol mondat. Mindenesetre nagyon aranyosak.:)

Mielott elindultam volna a varosba a nő mondta h hatkor fognak vacsorazni és ha van kedvem nyugodtan csatlakozzak. Szoval veluk vacsoraztam, nagyon aranyosak meg mindig.:) szoval nagyon jol erzem itt magam. :)

HÉTFŐ:
Reggel elmostam egy talat es osszetortem. Nem az egeszet hanem egy apro darabot a szelerol. Nem volt gond belole szerencsere de kidobta a nő. O.o Siman lehetett volna meg hasznalni... Na mindegy. Hozzateszem nem ugyanígy jártam még egy tányérral az este folyaman, de hat mit mondjak, nem ez az en napom. A cipom is szetesett utkozben, szoval remek... De beszeltem az aranyos cseh lannyal, aki a hazat takaritja es mondta h talalkozhatnank vmikor es akkor majd mutat jo boltot. Tehat csutortokon vele fogok talalkozni.

Elnezest az ekezetlensegert es a nem tul osszeszedett bejegyzesert, igyekszem a kovetkezot erdekesebbre faragni...

Jó éjt! :)

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése