2011. szeptember 20., kedd

Eleje...

Bejegyezte: Rita dátum: 13:35


Sziasztok!

(Tegnap kezdtem el ezt megírni.)

Tegnap elmaradt a bejegyzés, és azt most meg szeretném ígérni, hogy nem lesz minden nap bejegyzés. Hát már most, a du. végén alig élek. Jól van, mondjuk bevállaltam a takarítást egy hónap próbaidő erejéig de öcsém, ez fárasztó. A lábam totál ki van az egész napos álldogálástól, a három emeletes lépcsőzésről nem is beszélve.

De a panaszkodást abbahagyva, kezdem is a tegnappal, illetve még az előttivel.

Tegnapelőtt ott hagytam abba, hogy nem is tudom pontosan. :) Szóval reggel lementem és csak a kislány volt ott. Próbáltam beszélgetést kezdeményezni, de a válaszai a hatszázadik kérdésem után is az igen-nem-nem tudom-ra terjedtek ki. Ezt megelégelve feljöttem a szobámba, majd később bejött az anyuka és beszélgettünk erről-arról, de inkább csak a melóról. A nap gyorsan eltelt, tekintve hogy délután sokat aludtam.

Akkor a vasárnap:

Tudtommal tíz órakor, gyakorlatilag benéztem mert 10:30-kor találkoztam volna egy magyar au-pairrel, Tündével. De szerencsére már hamarabb ott volt. Jól megörültünk egymásnak és bevettük a várost. De beszéljenek helyettem a képek. :) Csak annyit hozzáfűznék, hogy nagyon jól éreztem magam, és sokat hülyültünk. Ezt bizonyíthatja, hogy a korlátra bilétát mondtam!!! És a szeretem a répát nyersen helyett szeretem a répát versenyt mondtam!! :D
Ja, a városban végignéztünk egy utcai művész showt és tökre jó volt. :)


Ez tééényleg nagyon magas volt! - hozzáteszem 'biléta' nélkül... :D





Ma pedig hm, sokat takarítottam, kb. ennyi volt a program. Tudom, ez nem valami sok, de több mint a semmi a mai napomról. :)

Holnapi programom elviszem kislányt suliba, csinálok egy kis könnyű takarítást –minden nap- és du. a lányért megyek, majd főzünk valamit. – ami a mai programom volt eddig, mert időközben ezt a Wordben írtam. Hát én nagyon fáradt vagyok de tényleg. Ehhez a könnyű takarításhoz is hozzá kell szoknom még…Lehet le is dőlök egy órácskára.

Bye! :)

Ui.: A net szörnyen lassú, ha nem is a takarítástól, akkor ettől fogok meghalni :D

U-Ui.: A képek nem adják vissza azt, am itt van. :(

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése