2011. december 22., csütörtök

Megérkezett!!! :D

Bejegyezte: Rita dátum: 12:52
Megérkezett, megérkezett, megérkezett a csomag otthonróóóól! Köszönöm szééééépen!!! (L) (L) :) Még nem nyitottam ki, de tegnap azt ölelgettem. :D Becsületesen betartom a 24-ei bontást, hajaj de nehéz így! :D Persze pont akkor hozták, mikor nem voltam itt, szóval a postára vitték el. Tegnap megtaláltam a levelet a postaládában, gyorsan el is mentem érte. Hát a postás csávó elsütött egy viccet egy gyilkossal meg a hullával kapcsolatban, mert hogy olyan nehéz a csomag. Bizonyára látta a Bones 7. évad 4. részét (azt hiszem ez az a rész :D)... A lényeg, hogy ne egyetek alatta, mert nagyon rosszul lesztek - tapasztalat. Na de visszatérve a címre, köszönööööm!!!! (L) :)
Más is megérkezett ááááám! Hát én gyerekek úgy megfáztam, hogy csak na. Lehet nem volt jó ötlet fagyit enni a londoni éjszakában... :D Tegnap majdnem elment a hangom is, pedig nekem még sosem ment el a hangom! Na mindegy. Már jobban vagyok! :)
Most csak gyorsan megírtam ezt a szösszenetet annak örömére, hogy van internet, de megyek is ajándékokat csomagolni. :)
A londoni bejegyzés még várat magára, mint a havazás. Bocsánat! De a héten igyekszem vele előállni. Addig is:

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése