2011. december 16., péntek

3 hónap

Bejegyezte: Rita dátum: 15:45
Meglepetéééés!!! -nőknek szól! :D Na jó, nem iiiiiiis. :)
(A meglepetés az, hogy nem kell két hetet várni az újabb bejegyzésre. :D)

Hogy mik történtek velem a héten? Hát az érzelmeim és a gondolataim kb. mint egy hullámvasút, úgy ingadoznak. Valószínűleg azért, mert már tíz extra óránál tartok ezen a héten, és mikor megemlítettem a nőnek, hogy ugyan kapok-e érte akkor extra pénzt is, mondta hogy nem, de meglepődött a számon. Egészen jó fej volt -leszámítva, hogy nem ad extra pénzt-, mondta hogy majd karácsony után összeírja, hogy pontosan mit vár el, meg hogyan és kb. az időt is beosztja. Hát mondom jókor öcsém, konkrétan három hónapja vagyok itt, na mindegy, no comment. Ma egész normális volt és kész. Nem úgy, mint a hét többi napján, amikor a falnak tudtam volna menni tőle.
Hétfőn öt perc híján 10 órát dolgoztam. A szituáció igencsak érdekes volt, mert a nő azt üzente a fiával, hogy ne csináljak semmit se vacsorára, majd ő. Ez volt fél hatkor, ő pedig volt kegyes fél nyolckor betoppanni és kicsit mérges volt, amiért a srác evett müzlit, a lány pedig joghurtot. Hát mégis mit kellett volna tennem, ha egyszer hatig mindig megvacsoráznak és totál éhesek voltak?! Kész...
Kedden ment a sütigyártás. A kislány a szülinapi tortáján ügyködött a közreműködésemmel, míg én a kókuszgolyón (igen sok változtatással). Hát az a torta valami nagyon brutális lett! Nem sütöttünk semmit se, de tudjátok mit? A képek magukért beszélnek:

Kezdet:Itt már a "Te jó ég!" lebegett a szemem előtt. Mennyit kellett takarítani!! - na jó, nem is volt annyira nagyon vészes. :)

Ééééés a vég: (a H betű ragasztás alatt állt, azért nem szerepel a képen)
Szerdán volt a nyelvsuli. Az egyik lánytól - inkább nőtől- kapott mindenki képeslapot. Ő a nepáli, akit nehézkesen lehet megérteni, de hát tündéri az a nő, tényleg! :) Karácsonyoztunk, énekelgettünk, totál jó hangulat volt. De nem is ez a lényeg, hanem végre kiadtam magamból a dühöm egy részét. Ha jól emlékszem már jó párszor tettem említést a bolgár gyerekről. Közkedveltebb nevén: köcsög gyerek. Mi csak így hívjuk, mert tényleg az! Mindenki hozott valami sütit, édességet, csak ő nem. Hát no comment.
Szóóóóval a sztori:
A vezetésről volt szó, és hogy melyik országban mi a korhatár. Mi mondtuk a magyart és ő meg nézett, hogy nem, az nem lehet, ő biztos benne hogy nem annyi Magyarországon. Mély levegőt vettem, de még az sem segített, ezért elkezdtem vele vitatkozni, hogy hát persze, ő jobban tudja, mint a magyar állampolgár, aki ott élt esetemben több, mint 21 évet. De ő tovább mondogatta, hogy hát ő biztos benne, hogy nem annyi, fúúú annyira kiakadtam. A végén már csak ráhagytam, hogy igaza van, hisz ő a bolgárságával jobban vágja, mint mi magyarok, egyértelmű. A tanárnő is mondta már, hogy néha jobb lakatot tenni a szájunkra. A többiek is csak fogták a fejüket. Kiakasztó az a srác!!!! De van egy vicces történet is. Zita mesélte a lakótárainak, hogy van egy köcsög bolgár gyerek a suliban és a lakótársai rögtön levágták, hogy kiről van szó, mert velük dolgozott kemény 2 napot és nem bírták és ki is rúgták, és hogy tényleg köcsög.
Továbbá a szerdai napomon a kutya és a macska hányását is fel kellett takarítanom, meg porszívóznom kellett. Hihetetlen a nő, komolyan, olyan feladatokat oszt rám, hogy beszarás. Elmegy egy képkeret mellett és azonnal, hogy majd másnap takarítsam le. Mi van?! Nem takarítónő vagyok öcsém!
Csütörtökön itthon maradt és érdekes módon volt fűtés. Amikor nincs itthon meg lehet fagyni. No comment megint csak, de legalább nem fáztam. Hozzáteszem a karácsonyi vásárlást elintézte a konyhából...
Péntek, ami ma van :) feladtam a csomagot haza, és kb. a fele pénzbe került, mint amire számítottam. Szóval boldogság van. :)
Holnap pedig irány Londoooon!!!! :) Már alig várom!!!! :)

Ami pedig a három hónapot illeti nagyon gyorsan elment. Ha belegondolok érzem, hogy három hónap, de ha nem gondolok bele, akkor gyorsabbnak tűnik. Nagyon értelmes, tudom.
Még húsz hét és megyek haza egy kis érettségizésre. Csak úgy finoman. :D
Ha nagyon gonosz lennék, akkor holnap hajnalban letrappolnék jó hangosan, hogy megízleljék a saját mentalitásukat: szarjunk le mindenkit. Még meglátom, hogy mennyire leszek gonosz hangulatban, hahaha. Bár valószínűleg semennyire sem, hiszen alig fogom tudni kinyitni a szemeimet 5:30-kor. Mármint, amikor megyek le. Na azt a részét azért nem várom. :)

Kitartást mindenkinek és sok-sok puszi (azt már nem mindenkinek :D),
Rita

Ezzel a dallal búcsúzom mára és a hétre:



Ui.: Apuka kérdezte milyen napom volt, mondtam hogy feladtam a csomagot és olcsóbb volt, mint hittem. Erre mondta ha legközelebb adok fel valamit, akkor mondjam neki és ő a cégén keresztül olcsóbban tudja megoldani és segít. Tökre rendes! Hát mindjárt rám zúdítanak valamit, ma mindketten nagyon rendesek. :)

2 megjegyzés :

Névtelen írta...

Epekedve varom a Londonos bejegyzest es a hianyomat taglalo mondatokat:):)):)
Remelem jol erezted magad!!!!
Viszlat jovo heten.

And don't forget: paradise:)

With so much love,

Tunde

Rita on 2011. december 22. 13:19 írta...

:D:D Előbbire még egy kicsit várnod kell, viszont utóbbiról most is tanúvallomást tehetek: hiányzooool! :( :D
Jól éreztem magam köszi!!!

Majdnem egy hét múlvaaaa!!! ;) :D

Azáááám xD
Pusziiii, érezd otthon nagyon jól magad!!! :)

Megjegyzés küldése