2011. december 25., vasárnap

Boldog Karácsonyt! - vol. 2

Bejegyezte: Rita dátum: 20:12
Hát gyerekek karácsony van, több szempontból is. Első és legkézenfekvőbb szempont: valóban karácsony napja van. Második: egy nap két bejegyzés. Lehet összecsaptam a karácsonyt a gyereknappal, höhöhö. :D
Szóval, íme a karácsony napi karácsonyom:
- reggel (hajnalban) 7:30kor arra keltem, hogy gyerekek rohangálnak. Arra még nem egészen jöttem rá, hogy alattam tették mindezt, vagy a szomszédban. A lényeg az, hogy szenvedtem, mert nagyon, nagyon álmos voltam.
- tíz óra után felmentem Skypera-na jó, előtte is már fent voltam- és elkezdtük az élő közvetítést. :) A művelet neve: Karácsony Otthonfalván -most találtam ki ezt a címet, igencsak látszik, tudom. :D A lényeg, hogy négy órán át a családommal voltam webkamerán keresztül, és nagyon jól éreztem magam. Köszönöm Nektek!!!! :)
- a következő esemény az Igazából szerelem volt, aminél meg kellett állapítanom, hogy a host kislány fullra úgy néz ki, mint Keira Knightley.
- Elkészültem, mert mégsem a nevemmel ellátott melegítőben kéne leállítani a karácsonyi vacsorára, ha egyszer felszólnak, hogy induljak. - Tünde volt az én drága emlékeztetőm! :D
- Tehát a vacsoráról pár szó: élveztem. Nagyon aranyosak voltak, a kislány csak beszélt és beszélt, tényleg mintha a nővére lennék vagy nagyon jó barátnője. Imádom őt! :) A kissrác reggel sírt -mint utóbb kiderült-, mert neki kevesebb ajándéka volt, mint a húgának. :D Aztán ami meglepetés volt, hogy az apuka kérdezgetett a legtöbbet, és majdnemhogy ő volt a legnyitottabb. Mondtam, hogy a csomagom nem ért haza, és közölte, hogy máskor tényleg szóljak neki, ha csomagot küldök haza. Volt ugyebár a bor-kérdés, ami nem volt kérdés. :D Vagyis kérdezte a pasi, hogy önthet-e nekem, majd hozzátette, hogy nem mondhatok nemet. :D Aztán a vacsora végeztével a kislány és a kissrác odaadta nekem az ajándékukat (közös) és kaptam egy ilyen körsálat és egy kesztyűt. Nagyon jól néznek ki, de most nem csináltam róla képet, majd meglátjátok később, úgy is. Szóval van három sálam, úgyhogy válogathatok kedvemre. :) A színe amúgy szürke-fekete, az árát is rajta hagyta a nő, és hát khm... Inkább le sem írom, mert majdnem rosszul lettem, hogy mennyit költött egy sálra és egy kesztyűre. Aztán felszaladtam és én is odaadtam nekik az ajándékaimat. A kisrác (focis könyv) felkiáltott örömében, nagyon örült neki. A kislány (receptkönyv) is nagyon boldog volt, de főként azért mert emlékeztem arra, hogy melyik képeslap tetszett neki a legjobban, és olyat kapott. :) A pasinak (fürdőbomba) is tetszett az ő ajándéka -azt hiszem. :D. A nőnek (levélnyitó/vágó) is tetszett az övé, és még meg is puszilt. Fura szitu volt, mert magához rántott (mellettem ült) én pedig beteges vok, és nem számítottam rá. Aztán segítettem elpakolgatni és eljöttem. Még a végén beszélgettünk picit a szokásokról, hogy itt hogy van és nálunk hogy van, és most tényleg nagyon, de nagyon aranyosak voltak. :)
Hát, csak gondoltam leírom, míg friss az élmény. :)
A holnapom már dolgos lesz, főleg de. mert segítenem kell sok mindent, pl. elpakolni, meg du. jönnek is vendégek, stb.
Ja amúgy apuka mondta, hogy engem is hívniuk kellett volna a templomba, mert hogy milyen szép volt. Hát utólag sokszor okos az ember. De nem is bánom, mert így legalább a családommal karácsonyozhattam. :)

Összességében, tetszik ez a karácsony, még ha nem is vagyok otthon. :)

Ő... na pá! :D
Rita

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése