2011. december 25., vasárnap

Boldog Karácsonyt!

Bejegyezte: Rita dátum: 10:26
Boldog Karácsonyt! :)
A szentestém meglepően jól telt. Azt hittem, hogy szörnyű lesz, de egyáltalán nem volt az. Családommal karácsonyoztam a következő módon:



A tegnapi napom fő eseményei a következők voltak:
- reggel lementem, megkérdeztem a nőtől, hogy kell-e reggel dolgoznom vagy sem (mert ugye szombatonként szoktam :S) Mondta, hogy csak a gyerekek szobáját kell megcsinálnom és segítsek neki eltörölgetni azokat az edényeket, poharakat, tányérokat, amit ő elmosogatott.
- délután csináltam egy kiadós tésztasalátát. Mivel véletlenül az egész zacskó tésztát beöntöttem a vízbe, ezért fele a kukában landolt. Na mindegy. :)
- Kislánnyal nekikezdtünk az ajándékának, azaz a csokiolvasztásnak. Sajna rakott bele tejet az elején, ezért nem olvadt meg, sőt. Szegény teljesen szomorú volt és vagy hatszázszor bocsánatot kért, hogy jaj hülye volt, hogy rakott bele tejet és ez az én ajándékom volt neki szülinapjára (csoki + szilikonos szíves forma), és hogy ne haragudjak, hogy nem sikerült. Annyira aranyos volt, ott nyugtattam, hogy ne hülyéskedjen már, így is úgy is megeszi a csokit, az a lényeg. :) Imádom őt! :)
- Feljöttem a szobámba és meglepit készítettem Verának (L) :D. Köszönöm még egyszer, Veraaaa!!! (Videót készített nekem, amely által én is részese lehettem a karácsonyi fényekben pompázó Fehérvárnak. (L) :) )
- aztán a családommal karácsonyoztam neten keresztül, majd kibontottam a csomagom. Köszönöm még egyszer!!!!! :) Sajna, amit én küldtem csomag, az nem érkezett meg. :( Ilyen az én szerencsém. :S
- majd a bátyámékkal és a nővéremmel is beszélgettem, ekkor már-már majdnem egy üveg bort elfogyasztottam, khm khm. :D Ez főként a nővéremmel folytatott társalgásban látszódott meg... :D
- ééééés végül megnéztem a Bridget Jonest. Kötelező karácsonyi darab nálam. :)

Hát így telt a Szentestém, és a mai napom számomra még kérdéses. A család meghívott vacsorára, majd arról is beszámolok a későbbiekben.

***
Pénteken Zitával elmentünk vásárolgatni, és megállított minket egy hapsi a szupermarketben és mondott pár szót magyarul. Aranyos volt. :)
Pénteken volt ugyebár a kislány szülinapja. Érdekesség, hogy a nőnek a szájából nem hangzott el az a mondat -semmilyen változata sem-, hogy Rita, volna-e kedved velünk ünnepelni a lányomat?. Miután visszaértem Zitával, akkor hallottam fentről, hogy lent éneklik a boldog szülinapot. Szerintem ez bunkóság volt, de hát mit várhatnék? Nem vagyok családtag. Értékelem, hogy vasárnapra meghívtak...
Viszont a takarítólány meglepett, mert ajándékkal készült. Olyan aranyos volt, mert olyanokat kaptam, amiket még együtt nézegettünk, és olyan rossz érzés hogy ő ilyen személyeset adott, én pedig eléggé általánosat. :( De megígértem neki, hogy főzni fogok neki tésztasalátát, mert ahogy elmondtam, nagyon kedvet kapott hozzá. :)

A család megy el 30-ától 3-áig. El sem hiszem!!! :) Tündével és a svéd lánnyal nagyot fogunk majd szilveszterezni, az biztos! :)

Ez most csak egy ilyen semmilyen bejegyzés lesz, lehet hogy majd még ma jön a Londonos is. :)
Boldog Karácsonyt még egyszer!

Rita

2 megjegyzés :

Névtelen írta...

Szio!

Most találtam rá a bloggodra, és hű olvasód leszek :)

Kellemes Ünnepeket!

Üdv:
Au pair kolléga Svájcból

Rita on 2011. december 25. 20:12 írta...

Szia Ágica!
Köszi :)
Neked is Kellemes Ünnepeket! :)

Rita ;)

Megjegyzés küldése