2011. október 16., vasárnap

Egy hónapja itt...

Bejegyezte: Rita dátum: 20:32

Sziasztok,

megint csak mobilról. Azt hiszem ez lesz a bevált módszer, h reggelente mikor kedvem lenne kiugrani a kisablakon, akkor írok. Hát akkor lássuk mi volt eddig.

SZOMBAT:
Szombaton de. vigyáznom kellett a kislányra, ami abból állt, h ő tvzett én pedig gépeztem, ebédet csináltam, amiből persze alig evett... Fél 2 után nem sokkal találkoztam Tündével és Anastasiával és elmentünk a Tescoba. Az eső esett, a szél fújt, a lóversenypályáról a szagok érződtek, de a küldetésem fontosabb volt mindennél: cipőt kell vennem A, az esti bulira B, őszre-télre kinek h tetszik. A topánka helyett ezt vettem,

A tervezett csizma helyett -ami nem is volt a méretemben- pedig ezt:




Ó, h miért látjátok -ha látjátok- rajta - a csizmán- a biztonsági műanyag cuccot? Nos azért, mert a boltban voltak kedvesek elfelejteni levenni és ez csak vasárnap realizálódott bennem.

Buli előtt beültünk még ide-oda, aztán Tündével 'haza' jöttünk készülődni. íme néhány nagyon értelmes fotó erről... :)

A Tesco szatyor befigyel! :D

Igen, megint rám jött a csücsörítős pózolás...

Ééééva, ebben a képben látlak Téged!:D

De még mielőtt ki tudtuk volna élvezni a bulira hangolódás és az alkohol adta örömöt, le kellett üldöznünk a macskát a másik szobából, ami csupán csak fél órába és egy partihangulatba került. Mielőtt még a klubba mentünk volna, találkoztunk a többiekkel, majd kikísértük Anastasiat az állomásra és elindultunk bulizni, ide: www.revolution-bars.co.uk/york. A nagy bulizás nem tartott tovább egy óránál, mert A, csak mi táncoltunk egy két ember még 'táncolt'=dülöngélt, de a többség csak állt, pedig ez nem pub volt. B,a macskahajkurászás kiölte a belőlünk a bulikedvet. Na mindegy, legalább tudjuk h ajtókat zárni kell, és tilos aznap 'kirándulni'. :)

VASÁRNAP:
Csak henyélés volt, és a pasi megkért, hogy maradjak itt pár órát du., mert neki be kell mennie a melóhelyére. Igent mondtam, mert amúgy is itt lettem volna, de nem fog sokszor ilyen lenni, mert nem fizettek semmi plusszot…

HÉTFŐ:
Hétfőn nem történt semmi extra. Gondolkozom, de tényleg nem volt semmi.

KEDD:
Kedden visszavittem a cipőmet a Tescoba –természetesen már a bemenetelkor becsipogtam. Mindamellett, hogy elintéztem a cipőmet, még vettem egy halom édességet, amit ha megeszek pár héten belül nagyon mérges leszek magamra. Amúgy szerintem most már kezd édességtúladagolásom lenni. Persze igyekszem sportolni is, például a kutyasétáltatással egybekötöm a futást és mellette még tornázok is. Az édességadagomat szabályoztam péntektől hétfőig, a hét közepén tilos ennem –amit persze nem sikerült betartanom… :D
A kislánnyal sütöttünk délután, hát utána úgy nézett ki a konyha, mint otthon a szobám=mintha bomba robbant volna. Apuka megint elég hamar itt volt, szóval nem volt nagyon dolgom utána.

SZERDA:
Szerdán minden a szokásos mederben zajlott: reggel rohanás, nyelvsuli, stb. Estére sikerült megoldanom egy konfliktust is alias tv kontra playstation. Olyan csodálatos kompromisszumokra vagyok képes, hogy el kéne mennem túsztárgyalónak. Lelőhetsz egy foglyot, de a többit ereszd el. xD Félretéve a viccet, a gyerekek hallgatnak rám és ez jóóó. :)

CSÜTÖRTÖK:
Reggel megcsináltam a szokásos dolgokat, majd utána bementem a városba és találkoztam Martinával. Bementünk a Superdrug-ba és olyan jó sminkeket láttunk, hogy csak na. Mivel nagyon nagyot bűnöztem aznap az édességgel, ezért másnap úgy döntöttem, hogy nekem be kell mennem a városba – az út gyalog oda-vissza 50 perc- megvenni azt a sminket, amit kinéztem. :D Megint jó kompromisszum, csak nem a pénztárcámnak…

Remélem valakiknek azért feltűnik a fekete szemhéjpúder márkája és vigyorog!!! :D Mellesleg ez a tus baromira jóóóó! :D


Elmentünk továbbá könyvtárba is és kivettem a Büszkeség és balítélet angol változatát. A könyvtár nagyon digitális. Konkrétan egy gép által tudom kivenni a könyvet, amit választottam. Nagyon kis modern. :) Amúgy a könyvhöz még nem kezdtem hozzá… De ami késik nem múlik, ugyebár. :)
Este babysittelnem kellett, de nem volt semmi gond szerencsére. Jaaa és csináltam krumplistésztát. Nem lett az igazi, kicsit túl sok borsot raktam bele és meg kell sózni, de attól még krumplistészta. :D

PÉNTEK:
Mivel anyukának Londonba kellett mennie, ezért nekem kellett elhoznom a kislányt a suliból. A nő (:P) írt egy SMS-t, hogy mit kell aznap csinálnom, mi hogyan lesz, és említést tett a másnapra vonatkozó szokásos reggeli dologról is –ez a későbbiekben fontos lesz még. Na szóóóval, ott tartottam, hogy a kislányért 4.15re mentem, majd 4.50 körül eszébe jutott, hogy a hockey cuccát ott hagyta a suliba. Rohantunk vissza –szó szerint-, hogy nyitva találjuk az iskolát még. Rohanás volt az egész utána, mert 5.30kor meg jöttek érte, bár az inkább 5.45 volt. Aztán megjött a kissrác, majd az apuka felhívott, hogy mondjam a srácnak, hogy öltözzön át mert mindjárt megjön taxival és mennek el. Aztán kapcsoltam, hogy de a kislány nincs is itthon és nekem programom van estére, szóval őt jó lenne megvárni. Aztán tőlem kérdezte az apuka, hogy a kislány hol van, ki vitte el és mikor jön meg. Pf, mintha én nekem kéne tudni, hogy mikor végez. Még nem melóztam sohasem pénteken, honnan tudnám?! Aztán végül itthon maradtak, én pedig mentem be a városba Dórival. Beültünk egy pubba majd szégyenszemre a McDonald’sban kötöttünk ki, mert nagyon megkívántam egy sajtburgert, de eléggé érdekes volt. Otthon sokkal finomabb. Csináltunk pár képet is, íme:

Ez a könyvtár:

Igyekeztem panorámaképet csinálni, hát ez lett belőle...



Na ez a bolt nem semmi :D
Ez a bolt tetszik :) Kis aranyos...






SZOMBAT:
A terv Leeds volt, és az is maradt. Ugyebár reggel –mint írta a nő a pénteki sms-ben- 8.50-10.10ig a házban kellett lennem. Még mielőtt elment kértem, hogy legyen oly kedves és adja oda a fizetésemet. Mondta, hogy nincs nála cash, de majd elmegy egy automatához. Mondom okés. Aztán 10.25 körül mikor indulni készültem és meglátott, mondta hogy akkor elmegy egy automatához. Hát mondom öcsém már ne menjél, mert már sietnem kell. De pfff hogy nem volt annyi esze, hogy összekösse a tenisszel…no comment.
Szóval Leeds… Busszal mentünk és természetesen hoztam a formámat. :D Először kerékre ültünk, rosszul lettünk Tündével, aztán lejjebb ültünk, de az öreg nénikének előttünk ollllllyan erős és természetesen büdös parfümje volt, hogy azt hittem elhányom magam. Nehéz döntés: hányinger a keréktől, vagy a parfümtől. Utóbbit választottuk. Szegény Tünde rosszabbul bírta az utat, mint én.
Rögtön betértünk a Primarkba, ahol megláttam A kabátot – nagy a-val-, de feketében nem volt a méretemben, szürkében meg nem tetszett. :( Amúgy vettem két pár kesztyűt egy fontért. Nagy vásárlás, mi? :D Aztán sétálgattunk a sétálóutcán, ahol annyi ember volt, hogy már majdnem újabb fóbiám lett. :D Aztán Tünde elment egy négy óra körüli busszal, mert szegénynek nagyon hülyén van csatlakozása én pedig Anastaziával ott maradtam. Később csatlakozott két német lány is hozzánk és beültünk egy német pubba. Aranyosak voltak nagyon, de a 18.20-assal jöttem is vissza, mert már fáradt voltam. Aztán végül megbeszéltük Zitával –nyelvsuliba együtt járunk-, hogy beülünk valahová este Yorkban. Mondom jó fej leszek és írok a nőnek, hogy későn jövök, mert bemegyek még a városba. Erre írta, hogy de hát nekem babysittelnem kell és ő ezt mondta nekem. Nézek a mobilra és fokozatosan ment fel bennem a pumpa, mert hogy ő ezt egy szóval sem mondta, az biztos. Átnéztem háromszor az sms-t, amit pénteken küldött, hát abban sem szólt semmit a szombat estéről! Szóval szépen lemondtam Zitát és még szerencse, hogy ezzel a busszal mentem vissza, mert amúgy meg gáz lett volna. Aztán mikor a házba értem mondta, hogy jaj biztos nem értettem, mikor mondta. Nézek rá, hogy hogyne, mert olyan nehéz azt megérteni, hogy I need you on Saturday night, you have to babysit vagy mittudomén. De ráhagytam mert úgyis én jöttem volna ki rosszul. Szóval néztük a gyerekekkel az X-Factort és utána maguktól mentek aludni.

A karácsonyi világítás befigyel... :D





A német pubban ez úgy megtetszett :D Achtung, tilos az asztalon táncolni :D

Emeletes busszal jöttem 'haza' és mivel elsőnek szálltam fel, enyém lett sofőr fölötti hely :P

VASÁRNAP:

Egész délelőtt az ágyban voltam és pihentem. Megbeszéltük Tündével és Anastasiával, hogy 29-30-ai hétvégén elmegyünk Manchesterbe. Majd bejöttem városba és vettem egy ruhát nagyon jó áron, egy alapozót, sminklemosót és ilyesmiket aztán találkoztam egy svéd lánnyal, Clarával.

Nem látszik jól, de az alja nadrág és van hozzá ilyen 'madzag' is a deréktájban, ami eléggé hajaz a függönyzsinórra :D


Most pedig itt vagyok, írom a blogot és este majd megnézem az X factort és beiktatok egy forró fürdőt is.

Nem tudom, hogy említettem-e már, de mikor a nőnél rákérdeztem a fűtésre, akkor mondta, hogy csak okt. végén kapcsolják be és csak estére, mert hogy amúgy nagyon drága lenne. Éljen, éljen…

Holnap pedig cross fingers, mert beszélni fogok a nővel a nem létező szerződésemről, hogy igencsak meg kéne írni és tisztázni néhány dolgot.

Jó éjt! :)

Rita

Ui.: Nah, breaking news, most szólt az apuka, hogy szeretnék-e velük vacsizni. Igent mondtam, höhöhö…

És most ez a szám tetszik:

5 megjegyzés :

Unknown on 2011. október 17. 11:26 írta...

"Lelőhetsz egy foglyot, de a többit ereszd el" -ezen szétröhögtem magam :D

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon klasszak a képek!! :) Hát azért kedves a nőtől, hogy elfelejt szólni, hogy a szombat estéd nem szabad :S De remélem, azóta már mindent normálisan mond :) Ja, és a szerződéssel kapcsolatban is meg tudtatok mindent beszélni.

Puszi!
Marcsi

Rita on 2011. október 21. 20:39 írta...

Sziasztok!

Tamás, örülök hogy jókedvre derítettelek :P :D

Marcsi, kösziii! Jó régen beszéltünk már :( Hát sajnos vannak ezek a negatív oldalak, de ma egy tündér volt a nő.

Köszi, hogy írtatok! :)
Pusszantás,
Rita

sara on 2011. október 26. 16:25 írta...

Hajrá:) és gratulálok :)))

Rita on 2011. október 27. 12:20 írta...

Szia Sára! Köszi szépen! :)

Megjegyzés küldése