2011. október 27., csütörtök

Nehéz ez a címadás...

Bejegyezte: Rita dátum: 12:13

Sziasztok,

jelentem még élek és bocsi-bocsi h eddig nem írtam. Most éppen Leeds felé tartok és gondoltam nekiállok írni pár sort.

HÉTFŐ:
Beszéltem a nővel a nem létező szerződésemről. A szituáció eléggé kínos volt és úgy éreztem, h még én vagyok a hülye, amiért szerződést akarok. A lényeg, hogy lesz.

KEDD:
A nap eseménye: gulyást csináltam (sütőporos) pogácsával és nagyon finom lett. A kiscsajnak nem ízlett, amit gondoltam is, mert ő nem szereti az új dolgokat. Viszont a kissrácnak meg a nőnek nagyon ízlett. Apuka nem evett, mert nem szereti a krumplit vagy vmi ilyesmi. Mindegy, a lényeg h én tudtam enni finom hungarian foodot h szépen magyarosan fogalmazzak :)

SZERDA:

Átlagos nap volt leszámítva azt, h a kiscsajnál ez volt a fordulópont. Snapszot játszottunk, rádiót hallgattunk, énekeltük a számokat (és most ült be elém egy nagyon büdös öreg bácsika... Legközelebb meg kéne várni, h du. legyen mire italhoz nyúl...) és még táncoltunk is. :) szóval azóta teljesen lazább velem szemben és tökre jó. :) Nyelvsuli am. Előbb véget ért, ezért a lányokkal beültünk kávézni, és közösen szidtuk az egyik csop.társunkat, amiért beképzelt, öntelt, bunkó, stb.

Mikor mentünk be a városba suli után, ez fogadott minket :)


CSÜTÖRTÖK:

igyekszem megerőltetni az agyam, de nem történt semmi érdekes, legalábbis nem emlékszem rá. Most így visszagondolva, találkoztam Clarával, a svéd lánnyal. :)

PÉNTEK:
Úgy volt, h találkozom az előző au-pairrel, de aztán mégsem jött össze. Más jelentősebbre nem nagyon emlékszem. Sajnálom ezt a tömörséget, legközelebb felírom a napokat! Jut eszembe, a nő megdicsért, h nagyon örül h milyen jól kijövök a gyerekekkel, stb. és h köszöni. :) Jól esik ezt azért hallani. Jaaaaj, hát én voltaképpen elmentem Leedsbe is! :D vettem két farmert, egy balerina cipellőt, egy ilyen UGG csizma hasonmást, amit én papucsnak fogok használni éééés egy harisnyát is vettem Manchesterre :P. Mindenesetre a kabátért mentem, de persze h nem volt a méretemben és feketében... Kérdeztem, és mondták, h kedden hoznak majd. Jaaaj megint csak, ugyanis volt megint egy ciki sztori apukával... éppen fürdök, és nem akkor akarja bevinni a bőröndjét a fürdőmbe, ahonnan nyílik egy raktárféleség?! Még jó, hogy bezártam az ajtót, mert néha viszont elfelejtem!

SZOMBAT:
Nem kellett reggel ügyelnem a gyerekekre, de mégis később találkoztunk Tündével a szokásosnál. A városban lófráltunk, vettünk 1 fontért a H&Mben mentazöld kardigánt, elmentünk pizzázni és a program második felében fáztunk, kanalat kerestünk Tünde joghurtjának és 5 fontért vettem na mit, Tünde?:D Amúgy az idő eddig egész szép volt. Csak két nap esett úgy igazán az eső *kopkopkop* Este, X factor után (a tv a velem szemben lévő szobában van), mikor már majdnem aludtam (a saját szobámban) akkor hallottam hangokat, amik felfelé közeledtek. Majd hallottam egy ismeretlen hangot is (nem volt nehéz meghallani, 'tekintettel' lévén az este 11 órakor esetleg már alvó au-pairre), majd az feltette az ire a pontot, h hallom a fürdőm (ami közös a két szobának) igénybe van véve - micsoda szép magyar mondat! :D. Ott tartottam, h kiakadtam mert igencsak szólni kellett volna, hiszen mégiscsak én is használom a fürdőt, amit még szerencse, h csüt. kitakarítottam...

VASÁRNAP:
Egész de.t és kora du.t az ágyban töltöttem, majd 5 felé találkoztam Zuzanaval, az előző au-pairrel és számomra ismeretlen, de gyönyörű részét fedeztük fel Yorknak. íme pár kép:





HÉTFŐ:

Hivatalosan is megismerkedtem a fürdőszobatársammal, a nő anyukájával, aki nagyon aranyos by the way. :) sokat beszélgettünk is. Annak ellenére, h elvileg nekem nem kellett vigyáznom a gyerekekre, még jobban elfáradtam. Mindenesetre mondta, h a gyerekek kedvelnek, a szülők is, szóval nagyon jó vagyok! :D

KEDD:
Leedsbe mentem a kabátért, a buszon majdnem kidobtam a taccsot, olyan rosszul voltam, a kabát persze a méretemben nem volt feketében, mert elvileg a nyitás utáni 40 percben elvitték... Pf... Azért tudom ilyen pontosan, mert 40 perccel nyitás után értem oda. Maradt a szürke és egy másik típusú kabát. Megkérdeztem egy nőt, h szerinte melyik jobb, és a szürkét mondta, mire becsatlakozott egy másik és ő is azt mondta. Mivel az hosszabb és a gallérjába beleszerettem így azt vettem meg. A nagyi is dicsérte. :) Majd a közeljövőben hozok képeket róla és a farmerekről is.

SZERDA:
Megint nem kellett korán kelnem, szóval tetszik nekem ez a half term :D Nagyi mesélte h a nő reggel mennyire kiakadt h még mindig nem jó a zuhany és neki kedden a szerelők miért nem mondták és kiderült h nekem mondták, de én mondtam nekik h felét sem értem annak h miért rossz, szóval legyenek szívesek felhívni a nőt, mire mondták h oké, akkor felhívják... De persze én vagyok a hibás, hogyne. Mindenesetre a nővel nem beszéltem erről, mert csak késő este találkoztunk.
A kissrácért nekem kellett mennem, és busszal jöttünk vissza. A nőnek este mondtam, hogy itt van a visszajáró, adjon négy fontot, az úgy egyszerűbb. Erre adott kettő fontot, és mondott valamit, amit nem értettem. Holnap meg fogom neki mondani, hogy ugyan már adjon még kettőt, mert nem a magam szórakozására ültem buszra, hanem a fiát hoztam el – persze mindezt kedves, aranyos változatban. :D

CSÜTÖRTÖK:
Hát az ma van. Egykor találkozunk Clarával a városban, gondolom majd beülünk valahova, annak ellenére, hogy igencsak meg kell húznom a költségvetésemet. Mármint most még van pénzem, de a hétvégi Manchesterre azért kell költeni rendesen, ráadásul a nyelvsuli következő részletét is ezen a héten kell befizetni.
Reggel elmentek a gyerekek és az apuka Londonba és csak holnap jönnek vissza, szóval freedom! :) Miután elmentek nekiálltam sütni pogácsát, de raktam bele répát és hagymát is a sajt mellé. Persze a sót kifelejtettem, szóval egy grande gratulazione magamnak… Na mindegy, azért itt egy kép róla… :)


Ne haragudjatok, amiért így összecsaptam ezt a bejegyzést, legközelebb jobban igyekszem majd. Tudom, egyes, ülj le a helyedre, vagy vonulj a sarokba jár érte, de az energiám a nap végén, sőt az a szánalmas, hogy már az elején is a nulla és a zéró között mozog…Éppen ezért ne haragudjatok, hogyha a levelekre későn válaszolok. Nem vagytok elfelejtve, csak bonyolult vagyok, bocsi! :)

Szép napot,

Rita

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése