2012. március 26., hétfő

Óraátállítás, avagy lúzerségem fénypontja...

Bejegyezte: Rita dátum: 21:49
Sziasztok!

Most csak egy rövid szösszenet lesz, amikor is megosztom veletek az óraátállítás rejtelmeit Rita módra. Nem, nem arról van szó, hogy fogom és előre állítom, vagy esetleg csak ölbe tett kézzel nézem, ahogy magától megtörténik a dolog, hanem egy hosszabb és lúzerebb sztorira készüljetek. Lábakat fel az asztalra, dőljetek hátra és fogjátok a fejeteket.

Szombat este azt hittem már alig állok a lábamon. Megfagytam, megfáztam, szimplán csak hulla fáradt voltam, hát jó. Nem túl sok jelentősége van az óraátállításhoz, de talán egy pici mégis. Este segítenem kellett a családnak lerendezni a gyerekeket, mert ismét egy vendégsereg lepte el Aprajafalvát. (Hozzáteszem a poharak azóta is a konyhában állna - mosatlanul.)
Mivel híres emlékezőtehetségem cserben hagyott a mobilom és az automatikus átállítással kapcsolatban, a biztosra mentem. 21:43-kor hozzáadtam szinte sírva egy órát, majd beállítottam az ébresztőmet 7:20-ra, mert ugyebár Forma 1 és a Sky F1 a 7:30-at adta meg kezdési időpontnak. Mikor csörgött az órám, esküszöm úgy éreztem, hogy nem lehet több hajnali öt óránál. De hero vagyok, és nem utolsó sorban fanatikus, ezért felkeltem. Egy gombnyomással bekapcsoltam a gépet, majd utam a fürdő felé vettem. Öt perc múlva tudatosult az egyes számú lúzerségem: az óra 6:25-öt mutatott, tehát a mobilom mégis automatikusan átállítódott. Természetesen visszaaludni már nem tudtam, így valahogy elütöttem azt az egy órát. Ügyesen találtam egy egész jó is oldalt, ahol nézhettem, mert ahol először próbáltam valami német rajzfilm jött be. Lelkesen nézem a Sky F1-et, amikor is szembesülök azzal, hogy a futam jó esetben is csak nyolc órakor kezdődhet. De mivel hero vagyok, elütöttem az időt -megint csak. Nyolckor vigyorogva rámegyek az oldalra, de még mindig csak a felvezetőt mutatják. Kettes számú lúzerségem: a futam csak kilenckor kezdődött, tehát két és fél órával keltem fel korábban... Erre tényleg nincs más szó, mint a Lúzer. Nagy l betűvel...

Jó éjszakát! :)

(Majd jövök a Newcastle-ös bejegyzéssel nemsokára, és még egy Londonnal is tartozom, ha nem csal az emlékezetem...)

6 megjegyzés :

Tünde on 2012. március 26. 22:57 írta...

Rita, én így szeretlek:):)
(értsd: minden lúzerségeddel együtt:):))

Névtelen írta...

Hahahaha! Ez aranyos :) Én meg egész éjjel görcsöltem, hogy átalszom a Forma 1et majd a Demo Dayt. Hiába ez az óraállítás nem fehér embernek való ;)

Unknown on 2012. március 27. 15:57 írta...

A pozitívuma az egésznek, hogy láttad a Forma 1-et! :D

Rita on 2012. március 27. 22:36 írta...

Tünde, Neked már nem tudok újat mutatni... :D:D:D

Ágica, teljesen igazad van, borzalmas egy 'találmány'! :D Végül sikerült megnézned őket? :)

Tamás, na igen. Ha kihagytam volna, meg is bántam volna... Alonsooo, Pereeeez, Kimiiiiiiiiiiii ( ^^ (L) :D ) és Senna :D

Ó, majd elfelejtettem. A HARMADIK SZÁMÚ LÚZERSÉGEM: a műkorcsolya EB csupán egy órára volt Yorktól, tehát tőlem. Ha jobban belegondolunk, Brian Joubert csupán egy órácskára volt tőlem, és én kihagytam, mert totál elfelejtettem az EB-t!!!!! Lúúúúzer. Kéne költenem valami indulót magamnak :D

Névtelen írta...

Nem, átaludtam. :D Az uram folyton mondta, hogy még 5 perc még 5 perc...amiből odáig jutottunk, hogy lemaradtam róla, mert rohanni kellet golfozni. És fene a hülye svájci fejükbe, a kávézóban meg direkt elkapcsolták.

Rita on 2012. április 2. 13:30 írta...

Ó, Ágica, sajnálom! :( Pedig jó futam volt! :D
Pf... nem tudják, mi a jó! :D

Megjegyzés küldése