2013. április 12., péntek

Új időszámítás

Bejegyezte: Rita dátum: 11:38
HaliHaliHali - BocsiBocsiBocsi!

Az évértékelő bejegyzés még mindig várat magára - a végtelenségig, amiért ne haragudjatok. Kint is lusta voltam, itthon pedig még jobban az vagyok.
Hogy mi történt velem azóta?
Hát kezdjük azzal, hogy nehezen találtam a helyemet, néha még be is depiztem (szégyen és gyalázat!), bár őszintén nem tudom, hogy más au-pairek hogy vannak ezzel a váltással. Nem a vasalás hiányzik (azóta nem is vasaltam, muhahahaha), hanem... nem tudom, de nehéz visszatalálni a mindennapi életbe, mindenesetre az azért sokat segített, hogy felvettek az egyetemre, és (a francba, mindjárt itt a vizsgaidőszak!!! :D) lekötöttem magam - többnyire, bár ha azt mondanám, nincs okom a panaszra az hazugság lenne. Mindenesetre itt nem panaszkodom emiatt, majd nem virtuális vállakon kisírom magam. :)

Szóóóóval a helyzet az, hogy ismét felregisztráltam az aupair-world.net-re. Bizony ááám. Úti cél: Franciaország, Spanyolország (természetesen nem beszélek sem franciául, sem pedig spanyolul (és a szél ijesztően nagy odakint, gondoltam megosztom, mint lényegi és témához szorosan (nem) kapcsolódó információt :D)), valamint Olaszország. Legalább olaszul beszélek valamennyire... :)

Hát azt hiszem, ennyi. Csak meg akartam osztani, hogy ismét belevágok. Azt hiszem. Aztán addig még bármi történhet...

A még mindig lusta Rita ;) 

2 megjegyzés :

Tünde on 2013. április 12. 17:02 írta...

Hajrá Rita! Várom már az izgi francia/ spanyol/ olasz sztorikat és képeket:):)

Névtelen írta...

Köööösziiii! :) - már, ha összejön, mert nincs fent túl sok család, akik 1-2 max. 3 hónapra szeretnének, de hát majd csak alakul valahogy. :) De én is várom valamit... Mondjuk a te válaszodat :P :D <3
Rita, aki lusta bejelentkezni :D

Megjegyzés küldése