2012. április 6., péntek

Itt volt Bözsi, avagy The Queen látogatása Yorkba...

Bejegyezte: Rita dátum: 10:16
Sziasztok! :)

Még mielőtt rátérnék a címre - képekkel! -, szeretném megosztani veletek a keddi, valamint szerdai napom megrázkódtatásait. Igazából ezek a szörnyű borzalmak az időjárás viszontagságait jelentik. Példának okáért, kedden egy méterre ültem a faltól a szobámban, mikor is éreztem a szelet a bőrömön! Nem viccelek - sajnos. A pizsamám a következő volt: dupla bunda zokni, melegítő nadrág, egy top, egy hosszú ujjú passzos póló, hosszú ujjú, térdig érő pizsifelső és egy bundapulcsi, meg természetesen a vastag dunyhatakaró, és hát nem fáztam még így is?!
Aztán szerdán megvilágosodtam, mikor a hóesésben(!) mentem suliba, hogy a kissrácnak van hőssugárzója, szóval én azt akkor ideiglenesen felköltöztetem a szobámba, így szerdán már vigyorogva lebzseltem a meleg szobámban. :)

Tehát a csütörtök, mikor is a királynő kicsi városomba látogatott:
Megjegyzés, sajna minden olyan gyorsan történt, mert késésben volt, de azért mégis csak öt méterrel előttünk haladt el! :P

Micklegate-nél, ahol a ceremónia valami olyasmi volt - Tünde elmondása alapján -, hogy beengedik-e a városba, vagy sem. :D

Tündével izgatottan, hülye képeket vágva, új hajszínemmel :D

Tömeg No.1

Tömeg No.2

Tömeg No.3

Bözsi a kocsiban :D

Bözsi még mindig a kocsiban :D

A kék pont az ajtóban, na ő Bözsi.
Tündével fogadtunk a ruháját illetően, és én győztem. Sárgát vagy kéket mondtam. :P Ugyanis a yorki látogatását valami undorító sárga kosztümben reklámozták, amiben szerintem olyan, mint egy csibe...

The End

Ma megvendégelem egy ebéddel Tündét, túrós gombócot fogok csinálni, de azt hiszem tejföl helyett natúr joghurtot vettem a lengyel boltban, én okos. :D

Rita

1 megjegyzés :

Névtelen írta...

Szia! :)

Bözsi xD Hát ez jóóó :D Nagyon klasszak lettek a képek, és persze az új hajszíned is :D

Puszi

Marcsi

Megjegyzés küldése