2011. augusztus 25., csütörtök

2028 km...

Bejegyezte: Rita dátum: 8:49

Sziasztok!

Megvan a dátum, repülőjegy megvéve és ááá. :D Köszi még egyszer Öcsiiii! (L) :)
Szóval íme a terv:
1, Szeptember 16. 18:50 Budapest - 20:50 Manchester
2, 22:22 Manchester Airport - 00:28 York.

Kényelmesebb a Bp.-Luton-London-York-nál, bár igaz, csak 22 kg a poggyászt vihetek + a kézi ami 10 kg. És nem kell bolyongnom sem, mert a

vonat - ja, mert hogy vonattal megyek Manchesterből Yorkba - a repülőtérről indul.

Szóval 2028 km-re leszek Tőletek! (Már aki Szfváron lakik... :) )


Most csak ennyi lenne...

Ja, a zene, hogy boldogítsalak benneteket (az egyik favorit számom, egyszerűen imádom!!) :


6 megjegyzés :

Magdi on 2011. szeptember 1. 19:09 írta...

ideje átszoknod a mérföldre, itt ez a divat :)

Rita on 2011. szeptember 5. 7:34 írta...

1260 angol mérföld, csak hogy igazodjunk a divathoz :P :D

Jana on 2011. szeptember 10. 10:14 írta...

Szia! Bocsi, hogy csak így ismeretlenül írok, csak megörültem, hogy belefutottam egy fehérvári au pairbe, sőt, ha jól értettem, akkor a Kodályba jártál :) Képzeld, én is oda készültem, csak aztán megváltozott a terv és a Teleki lett a végső, amit már megbántam, de ez van :( És én is au pairnek készülök, csak a jövő nyáron, mert idén vagyok 5.-s és vár rám az érettségi... :) Sok sikert, kitartást, már várom a blogbejegyzéseidet, fel is iratkoztam :)

Rita on 2011. szeptember 12. 20:55 írta...

Szia!
Ugyan, ne hülyéskedj, örülök hogy írtál. :) Höhö, igen oda jártam. Meglepő fordulat a Teleki a Kodály-ötlet után. Kicsit más a két iskola :D De szerintem ne aggódj, jól döntöttél. :)
Na de jó! :) És hova szeretnél menni?
Köszi szépen! :)
Rita

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon fogsz hiányozni, de remélem azért néha beszélünk msn-en ;) Érezd nagyon-nagyon jól magad!!!

Puszi!! :)

Marcsi

Rita on 2011. szeptember 17. 22:18 írta...

Te is nekem, Marcsi! :) Néha?! Milyen néha?! Gyakran!! :D Köszi, igyekszem! :)
Puszi

Megjegyzés küldése