2013. június 20., csütörtök

It's time to say goodbye...

Bejegyezte: Rita dátum: 11:10
Sziasztok!

Nos, úgy alakult, hogy mégsem leszek au-pair idén, és szerintem már soha sem, de soha ne mondd, hogy soha, ezért szerényen beillesztettem a 'szerintem' szót.
Akadtak családok, de egyik sem volt az igazi, vagy csak én voltam túl válogatós, ki tudja.
Vasárnap volt két hónapja, hogy beálltam dolgozni, és egyre jobban megy, úgy gondolom, bár nem mondom azt, hogy nem fárasztó. Mindenesetre nem lehet egy lapon említeni az au-pairkedéssel, az biztos. Nem kezdek el minősíteni, egyszerűen csak más a kettő dolog. Nem utolsó sorban felüdülés nem a főnököddel élni, ugyanakkor... nem, nem minősítgetek.

Próbálom kihasználni a lehetőségeket, amik felmerültek, csak sokszor vagyok hulla fáradt, ami megnehezíti azt. Nem fogok elkezdeni panaszkodni, mert ennek nem most van itt a helye és ideje. Az élet nem fair, és baromira komplikált - gondolom ezzel nem mondok senkinek sem újat. :)
Igyekszem pozitívan hozzáállni a dolgokhoz, már amennyire erőm és energiám engedi.

Húúhaa, átmentem lelkizősbe picit. Fejrázás, észhez térés.



Nem tudom, hogy mi mást mondhatnék mindenkinek, aki olvas, és au-pairnek adja a fejét, hogy kitartást! Megéri végig csinálni. Nem tagadom, lesz sok (a lot) nehézség, de ha visszanézel rohadtul büszke leszel magadra, hogy "Igen, megcsináltam!". Egy új emberként jössz majd haza. Erősebb leszel, bátrabb és tapasztaltabb.
Deeee, hogy ne menjen el senkinek se a kedve az au-pairkedéstől, jelezném, hogy nem cserélném el egyetlen percét sem! Voltak jó pillanataim (legszebb, legönfeledtebb napomat Scarborough-ban töltöttem Tündével <3 :="" :p="" akikkel="" angol="" angolul="" az="" br="" el="" ellenkez="" emberekkel="" g="" ha="" hidd="" j="" ki="" kult="" l="" lkoztam="" m="" meg="" megismerkedtem="" megismertem="" megtanultam="" mentem="" nem="" olyan="" panasz="" r="" re="" s="" sz="" t="" tal="" val="" volna="" volt="">
Köszönöm mindenkinek, aki olvasott, támogatott, ösztönzött, stb. :) Vágjon bele mindenki, akinek megfordul a fejében a dolog, mert hihetetlen élmény. Nem lennék az az ember ma, ha nem mentem volna ki.

De azt hiszem, ez most a búcsú ideje. Ha majd au-pairkedésre adom a fejem, ígérem folytatni fogom a blogot! :)

Üdv,
Rita




0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése